Vandaag de dag is digital commerce vaak een strategisch onderdeel geworden van een bedrijf. De complexiteit van deze implementaties is dan ook sterk toegenomen. Zowel retailers als B2B-bedrijven implementeren meer functionaliteiten, hebben met meer frequente releases te maken en hebben meer integraties met derde partijen. Het up-and-running zijn en onderhouden van deze online kanalen levert een bedrijf dan ook vaak slapeloze nachten op.
Met Managed Services hoeft u zich zelf geen zorgen te maken over de technische problemen van uw systeem en kan u zich focussen op het runnen van uw business. Op basis van een maandelijkse vaste kost, inclusief het beheer van alle incidenten, zorgen wij voor de beschikbaarheid van uw systeem, de prestaties ervan, de integratie met andere systemen, batch-opdrachten en de beveiliging van uw systeem.
We definiëren een duidelijk Service Level Agreement (SLA) waarbij alle gegevens gebaseerd zijn op de zakelijke impact en de urgentie van het type probleem. Dit komt de communicatie en de snelheid van de besluitvorming ten goede en mondt uit in een mooie synergie tussen de klant en ons. Daarnaast beschikt het competence center dat zich bezig houdt met de Managed Services over een ISO certificaat – waardoor u voor de volle 100% gerust kunt zijn.
Bij Xplore Group staat proactiviteit centraal
In tegenstelling tot een klassieke helpdesk-benadering, verwachten we niet dat onze klanten ons waarschuwen wanneer er iets verkeerd loopt. Ons monitoring-platform houdt alle aspecten in de gaten en waarschuwt onze consultants proactief wanneer dat nodig is. Het probleem wordt onderzocht en opgelost, 24 uur per dag, 7 dagen per week.“Met Managed Services bieden we garantie dat de gezondheid van de systemen gewaarborgd blijft door proactief piekmomenten te monitoren en 24/7 ondersteuning te bieden.”
Klantvriendelijkheid is de eerste regel
Naast e-commerce websites, zijn applicaties een integraal onderdeel geworden van hoe we communiceren en werken. Application Managed Services (AMS, applicatie-ondersteuning) was dus voor ons een overduidelijke next step om ook daarbij onze klanten te kunnen ondersteunen.
Ook voor AMS kunnen onze klanten rekenen op onze transparante manier van werken en monitoren via het live dashboard. De SLA is ook hier helder en duidelijk gedefinieerd, gebaseerd op gegevens met zakelijke impact en verdeeld volgens type en urgentie. Zo kunnen we goed communiceren met onze klanten en tot een vlotte samenwerking komen.
Auteur: Rutger Saelmans, Managing Partner van nFuse