INSPIRERENDE SAMENWERKINGEN & PROJECTEN

Pantoonbenes

Een stijlvolle B2B-webshop voor PantoonBenes

Print- en Sign expert PantoonBenes had nood aan een vernieuwde, gebruiksvriendelijke webshop, die er bovendien ook nog eens superstrak uitziet. Competence center eWings ging de uitdaging aan en leverde op in stijl.
Neuhaus

Een uniforme klantenervaring voor Neuhaus

Xplore Group’s competence center Forward implementeerde een op maat gemaakte Salesforce-oplossing die resulteerde in een eengemaakt E-commerce platform voor Neuhaus. Het resultaat is een meer consistente buyer journey en gepersonaliseerde klantenervaringen. Dit alles zal de groei van Neuhaus stimuleren en een hoge klanttevredenheid garanderen.
OZ

Efficiëntere digitale processen met AEM en Azure voor OZ

OZ gaat online en offline voor een gelijkwaardig dienstenaanbod. Om de bereikbaarheid en interactie met de klant te verbeteren via digitale documenten, koos het ziekenfonds voor de combinatie van Xplore Group en Adobe Experience Manager.
OZ

OZ kiest voluit voor digitalisering

OZ gaat online en offline voor een gelijkwaardig dienstenaanbod. Om de bereikbaarheid en interactie met de klant te verbeteren via digitale documenten, koos het ziekenfonds voor de combinatie van Xplore Group en Adobe Experience Manager.
Pon Automotive

Een grote klanttevredenheid dankzij de mobile service assistant-app

Xplore Group ontwikkelde een mobiele app voor de mecaniciens van Pon Automotive. Tegelijk zorgt de app voor een hoger niveau van klantentevredenheid.
VRT NU

Betere kijkervaring met VRT NU

Het kijkgedrag van de Vlaming verandert. Om efficiënter op de vraag naar live streaming en video on demand in te spelen, bouwde Xplore Group voor VRT NU een oplossing uit op basis van Adobe Experience Manager.
Client Neuhaus

Een uniforme klantenervaring voor Neuhaus

Xplore Group’s competence center Forward implementeerde een op maat gemaakte Salesforce-oplossing die resulteerde in een eengemaakt E-commerce platform voor Neuhaus. Het resultaat is een meer consistente buyer journey en gepersonaliseerde klantenervaringen. Dit alles zal de groei van Neuhaus stimuleren en een hoge klanttevredenheid garanderen.
Client OZ

Efficiëntere digitale processen met AEM en Azure voor OZ

OZ gaat online en offline voor een gelijkwaardig dienstenaanbod. Om de bereikbaarheid en interactie met de klant te verbeteren via digitale documenten, koos het ziekenfonds voor de combinatie van Xplore Group en Adobe Experience Manager.
Client OZ

OZ kiest voluit voor digitalisering

OZ gaat online en offline voor een gelijkwaardig dienstenaanbod. Om de bereikbaarheid en interactie met de klant te verbeteren via digitale documenten, koos het ziekenfonds voor de combinatie van Xplore Group en Adobe Experience Manager.
Client Pon Automotive

Een grote klanttevredenheid dankzij de mobile service assistant-app

Xplore Group ontwikkelde een mobiele app voor de mecaniciens van Pon Automotive. Tegelijk zorgt de app voor een hoger niveau van klantentevredenheid.
Client VRT NU

Betere kijkervaring met VRT NU

Het kijkgedrag van de Vlaming verandert. Om efficiënter op de vraag naar live streaming en video on demand in te spelen, bouwde Xplore Group voor VRT NU een oplossing uit op basis van Adobe Experience Manager.
Client VDAB

Werk zoeken wordt kinderspel met Big Data

Een specifieke bijscholing kan de kans op werk in één klap sterk vergroten. Welke kans je hebt om als werkzoekende werk te vinden – en hoe lang dat zal duren – voorspelt de VDAB met een big data-toepassing van Xplore Group. Dat laat toe een meer gepersonaliseerde begeleiding te voorzien.