INSPIRERENDE SAMENWERKINGEN & PROJECTEN

X²O

Een efficiënte website voor X²O 

Legio Group is de organisatie achter badkamerspecialist X²O en tuinmeubelwinkel Exterioo (voorheen Overstock). Als koepel ondersteunen zij de 65 verkooppunten in België en Nederland en willen hun klanten een perfecte service bieden, ook online. Voor een vernieuwing van hun webshop klopten zij bij enkele van de Xplore Group Competence Centers aan.
Midocean

Een naadloze B2B shopervaring

Midocean, one of the leading suppliers of promotional products, textiles, and printed business gifts in Europe, was looking for a partner to upgrade their webshop. They partnered with competence center Fenego to create a digital commerce platform which focuses on stability and performance.
Bel&Bo

Een futureproof en omnichannel website voor Bel&Bo

Coop Supermarkten

Een performante en schaalbare e-commerce omgeving

Pantoonbenes

Een stijlvolle B2B-webshop voor PantoonBenes

Print- en Sign expert PantoonBenes had nood aan een vernieuwde, gebruiksvriendelijke webshop, die er bovendien ook nog eens superstrak uitziet. Competence center eWings ging de uitdaging aan en leverde op in stijl.
Neuhaus

Een uniforme klantenervaring voor Neuhaus

Xplore Group’s competence center Forward implementeerde een op maat gemaakte Salesforce-oplossing die resulteerde in een eengemaakt E-commerce platform voor Neuhaus. Het resultaat is een meer consistente buyer journey en gepersonaliseerde klantenervaringen. Dit alles zal de groei van Neuhaus stimuleren en een hoge klanttevredenheid garanderen.
Client Midocean

Een naadloze B2B shopervaring

Midocean, one of the leading suppliers of promotional products, textiles, and printed business gifts in Europe, was looking for a partner to upgrade their webshop. They partnered with competence center Fenego to create a digital commerce platform which focuses on stability and performance.
Client Bel&Bo

Een futureproof en omnichannel website voor Bel&Bo

Client Coop Supermarkten

Een performante en schaalbare e-commerce omgeving

Client Pantoonbenes

Een stijlvolle B2B-webshop voor PantoonBenes

Print- en Sign expert PantoonBenes had nood aan een vernieuwde, gebruiksvriendelijke webshop, die er bovendien ook nog eens superstrak uitziet. Competence center eWings ging de uitdaging aan en leverde op in stijl.
Client Neuhaus

Een uniforme klantenervaring voor Neuhaus

Xplore Group’s competence center Forward implementeerde een op maat gemaakte Salesforce-oplossing die resulteerde in een eengemaakt E-commerce platform voor Neuhaus. Het resultaat is een meer consistente buyer journey en gepersonaliseerde klantenervaringen. Dit alles zal de groei van Neuhaus stimuleren en een hoge klanttevredenheid garanderen.
Client OZ

Efficiëntere digitale processen met AEM en Azure voor OZ

OZ gaat online en offline voor een gelijkwaardig dienstenaanbod. Om de bereikbaarheid en interactie met de klant te verbeteren via digitale documenten, koos het ziekenfonds voor de combinatie van Xplore Group en Adobe Experience Manager.