INSPIRERENDE SAMENWERKINGEN & PROJECTEN

IKEA

Interne webshop voor IKEA

IKEA, de wereldberoemde Zweedse meubelgigant, had dringend behoefte aan een efficiënter intern stockbeheer en een verbeterde webshop waar medewerkers hun bedrijfskleding konden bestellen. Competence centers eWings en Gumbys sloegen de handen in elkaar en zorgden voor een efficiënter en gebruiksvriendelijker intern webshopplatform.
Signify

Een serverloze omgeving voor Signify

Signify had nood aan een overzichtelijk platform, waardoor productupdates snel en eenvoudig konden worden doorgevoerd met slechts één klik. Compentence centre Cloudway bood de oplossing om deze updates te centraliseren en automatiseren, wat zorgt voor consistentie en efficiëntie.
Essent

De kracht van personalisatie bij Essent

Essent, een toonaangevende energieleverancier in Nederland met diverse merken en servicepartners, vindt gepersonaliseerde communicatie van groot belang en zette daarom in op de implementatie van een Data Management Platform (DMP). Ze klopten aan bij competence centre Stitchd, die hen begeleidde doorheen het hele project.
Vlaanderen.be

Optimalisatie van bezoekersinzichten: een data-analyse project voor Vlaanderen.be

Vlaanderen.be, de officiële website van Vlaanderen, wilde door de toenemende hoeveelheid digitale content graag meer inzichten in hun bezoekersgegevens. Met die uitdaging ging competence centre Stitchd graag aan de slag. Zij bouwden voor hen een dashboard waaruit ze die data kunnen afleiden.
De Vlaamse Waterweg

Managed self-service rapportering via Power BI

De Vlaamse Waterweg, een agentschap van de Vlaamse Overheid, had nood aan ondersteuning voor een duidelijke en overzichtelijke rapportering van hun data. Competence centre Cloubis ging, samen met een informatiemanagementteam dat opgericht werd binnen De Vlaamse Waterweg, aan de slag.
D’Ieteren Auto

Inzicht in analytics voor D’Ieteren Auto

Gezien de toename van online research in de zoektocht naar een nieuwe auto had D’Ieteren Auto, een toonaangevende auto-importeur in België, nood aan een beter zich op hun digitale datalandschap. Ze deden daarvoor beroep op de kennis van competence centre Stitchd, die hun data in kaart bracht.
Client Signify

Een serverloze omgeving voor Signify

Signify had nood aan een overzichtelijk platform, waardoor productupdates snel en eenvoudig konden worden doorgevoerd met slechts één klik. Compentence centre Cloudway bood de oplossing om deze updates te centraliseren en automatiseren, wat zorgt voor consistentie en efficiëntie.
Client Essent

De kracht van personalisatie bij Essent

Essent, een toonaangevende energieleverancier in Nederland met diverse merken en servicepartners, vindt gepersonaliseerde communicatie van groot belang en zette daarom in op de implementatie van een Data Management Platform (DMP). Ze klopten aan bij competence centre Stitchd, die hen begeleidde doorheen het hele project.
Client Vlaanderen.be

Optimalisatie van bezoekersinzichten: een data-analyse project voor Vlaanderen.be

Vlaanderen.be, de officiële website van Vlaanderen, wilde door de toenemende hoeveelheid digitale content graag meer inzichten in hun bezoekersgegevens. Met die uitdaging ging competence centre Stitchd graag aan de slag. Zij bouwden voor hen een dashboard waaruit ze die data kunnen afleiden.
Client De Vlaamse Waterweg

Managed self-service rapportering via Power BI

De Vlaamse Waterweg, een agentschap van de Vlaamse Overheid, had nood aan ondersteuning voor een duidelijke en overzichtelijke rapportering van hun data. Competence centre Cloubis ging, samen met een informatiemanagementteam dat opgericht werd binnen De Vlaamse Waterweg, aan de slag.
Client D’Ieteren Auto

Inzicht in analytics voor D’Ieteren Auto

Gezien de toename van online research in de zoektocht naar een nieuwe auto had D’Ieteren Auto, een toonaangevende auto-importeur in België, nood aan een beter zich op hun digitale datalandschap. Ze deden daarvoor beroep op de kennis van competence centre Stitchd, die hun data in kaart bracht.
Client Belgian Cycling

Video om WK-selectie van Belgian Cycling bekend te maken

Belgian Cycling, een van ’s werelds oudste wielerbonden, was op zoek naar een originele manier om hun WK-selectie bekend te maken. Ze klopte aan bij competence centre Us, waar de collega's hun creativiteit de vrije loop lieten en ze zo voor Belgian Cycling een fantastische video creëerden. Het startschot van een succesverhaal!