INSPIRERENDE SAMENWERKINGEN & PROJECTEN

Aquafin

Innovatie in waterbeheer met geavanceerde platform engineering

Met meer dan 30 jaar ervaring in on-premise IT-systemen heeft Aquafin recentelijk de mogelijkheden van de cloud omarmd om de operationele efficiëntie en schaalbaarheid te verbeteren. Samen met competence centre Gluo startten ze aan een belangrijke cloudtransformatie.
MCC Label

Premium e-commerce oplossing voor MCC Label

MCC Label, een wereldwijde leider in premium labeloplossingen voor diverse sectoren, wilde een deel van hun traditionele offline verkoopactiviteiten naar een online platform verplaatsen. Het doel was om hun klanten in de VS de mogelijkheid te bieden om labels direct online te ontwerpen en te bestellen. Competence centre Humix hielp hen bij het ontwerpen van een geweldige gebruikerservaring voor het online bestelproces.
Serax

Digitale transformatie voor Serax: SEO en website migratie

Serax, een toonaangevend merk in tableware en interieurdesign, wilde zijn online aanwezigheid versterken en transformeren. Het doel was een soepele overgang van een oude B2B-website naar een geïntegreerd B2B + B2C-platform, met een krachtige SEO-strategie en verbeterde digitale zichtbaarheid. Competence centres Us en Induxx staken de handen uit de mouwen.
Barco

Barco’s geavanceerde digitale oplossing voor dermatologie

Om aan de strenge HIPAA-regelgeving te voldoen koos Barco, een internationaal opererend bedrijf dat innovatieve producten en oplossingen levert voor de entertainment- en gezondheidssector, voor een cloudgebaseerde, serverloze architectuur. Ze schakelden de hulp in van competence centre Cloudway om voor hen een cloudoplossing te ontwikkelen.
Arvesta

Headless CMS voor 29 websites en een e-commerce platform

Arvesta, een toonaangevend kenniscentrum in de landbouwsector met 2300 experts en meer dan 40 sterke merken, wilde alle websites consolideren in één content management systeem (CMS) om kostenefficiëntie en operationele efficiëntie te verhogen. Ze klopten aan bij competence centre Two Point O om hen daarbij te helpen.
Essentiel Antwerp

Marketing automation voor Essentiel Antwerp

Essentiel Antwerp koos Dotdigital als marketing automation tool om slimme, geautomatiseerde campagnes op te zetten. Samen met competence centre Us en Dotdigital werd een plan ontwikkeld om de verbinding tussen de Magento 1 webshop en Dotdigital te optimaliseren en effectieve automatische mailcampagnes te creëren.
Client MCC Label

Premium e-commerce oplossing voor MCC Label

MCC Label, een wereldwijde leider in premium labeloplossingen voor diverse sectoren, wilde een deel van hun traditionele offline verkoopactiviteiten naar een online platform verplaatsen. Het doel was om hun klanten in de VS de mogelijkheid te bieden om labels direct online te ontwerpen en te bestellen. Competence centre Humix hielp hen bij het ontwerpen van een geweldige gebruikerservaring voor het online bestelproces.
Client Serax

Digitale transformatie voor Serax: SEO en website migratie

Serax, een toonaangevend merk in tableware en interieurdesign, wilde zijn online aanwezigheid versterken en transformeren. Het doel was een soepele overgang van een oude B2B-website naar een geïntegreerd B2B + B2C-platform, met een krachtige SEO-strategie en verbeterde digitale zichtbaarheid. Competence centres Us en Induxx staken de handen uit de mouwen.
Client Barco

Barco’s geavanceerde digitale oplossing voor dermatologie

Om aan de strenge HIPAA-regelgeving te voldoen koos Barco, een internationaal opererend bedrijf dat innovatieve producten en oplossingen levert voor de entertainment- en gezondheidssector, voor een cloudgebaseerde, serverloze architectuur. Ze schakelden de hulp in van competence centre Cloudway om voor hen een cloudoplossing te ontwikkelen.
Client Arvesta

Headless CMS voor 29 websites en een e-commerce platform

Arvesta, een toonaangevend kenniscentrum in de landbouwsector met 2300 experts en meer dan 40 sterke merken, wilde alle websites consolideren in één content management systeem (CMS) om kostenefficiëntie en operationele efficiëntie te verhogen. Ze klopten aan bij competence centre Two Point O om hen daarbij te helpen.
Client Essentiel Antwerp

Marketing automation voor Essentiel Antwerp

Essentiel Antwerp koos Dotdigital als marketing automation tool om slimme, geautomatiseerde campagnes op te zetten. Samen met competence centre Us en Dotdigital werd een plan ontwikkeld om de verbinding tussen de Magento 1 webshop en Dotdigital te optimaliseren en effectieve automatische mailcampagnes te creëren.
Client IKEA

Interne webshop voor IKEA

IKEA, de wereldberoemde Zweedse meubelgigant, had dringend behoefte aan een efficiënter intern stockbeheer en een verbeterde webshop waar medewerkers hun bedrijfskleding konden bestellen. Competence centers eWings en Gumbys sloegen de handen in elkaar en zorgden voor een efficiënter en gebruiksvriendelijker intern webshopplatform.