INSPIRERENDE SAMENWERKINGEN & PROJECTEN

Telenet

Coole app versterkt succesvolle campagne

Een opvallende marketingapp geeft een extra boost aan een goede marketingcampagne. Dat was het doel van Xplore Group met de wegwerpcamera-app voor communicatiebedrijf TheseDays Y&R en provider Telenet.
Telenet

De juiste content voor de juiste gebruiker, op het juiste moment

Op minder dan acht maanden verbeterde Xplore Group de time-to-market van nieuwe online initiatieven van Telenet met 30%. De klanten genieten van een betere gebruikservaring op de verschillende touchpoints. Telenet kan de klanten doelgerichter benaderen, terwijl tegelijk de kosten daalden.
Sanoma

Jouw favoriete magazine lezen zonder de deur uit te gaan. Ideale combo

Via zijn digitale kiosk biedt Sanoma Media Nederland abonnees en eenmalige gebruikers een unieke leeservaring. Xplore Group maakte van Tijdschrift.nl een succesvol cross-channel digitaal leesplatform.
IGO-POST

Xplore Group tilt e-commerce naar een hoger niveau bij IGO-POST

Professionele klanten willen bij IGO-POST online bestellingen plaatsen en opvolgen, net zoals ze dat bij B2C-sites gewoon zijn. Xplore Group bood een antwoord op dat aspect van de consumerization van B2B. De ideale klantenbeleving staat daarbij centraal.
FOD Mobility

FOD Mobiliteit: vlot op weg

De FOD Mobiliteit gebruikt Adobe LiveCycle voor de verwerking en goedkeuring van aanvragen voor uitzonderlijk vervoer. Xplore Group implementeerde een oplossing op basis van Adobe-technologie voor de aanmaak van dynamische digitale formulieren in PDF.
Bpost bank

Webshop desktop, tablet en smartphone proof maken, piece of cake

Bpost bank wil nieuwe klanten aantrekken en een breder productportfolio aanbieden aan bestaande contacten. Om die doelstellingen te realiseren, maakt de bank gebruik van Adobe Campaign, een onderdeel van Adobe Marketing Cloud. Xplore Group realiseerde de implementatie.
Client Telenet

De juiste content voor de juiste gebruiker, op het juiste moment

Op minder dan acht maanden verbeterde Xplore Group de time-to-market van nieuwe online initiatieven van Telenet met 30%. De klanten genieten van een betere gebruikservaring op de verschillende touchpoints. Telenet kan de klanten doelgerichter benaderen, terwijl tegelijk de kosten daalden.
Client Sanoma

Jouw favoriete magazine lezen zonder de deur uit te gaan. Ideale combo

Via zijn digitale kiosk biedt Sanoma Media Nederland abonnees en eenmalige gebruikers een unieke leeservaring. Xplore Group maakte van Tijdschrift.nl een succesvol cross-channel digitaal leesplatform.
Client IGO-POST

Xplore Group tilt e-commerce naar een hoger niveau bij IGO-POST

Professionele klanten willen bij IGO-POST online bestellingen plaatsen en opvolgen, net zoals ze dat bij B2C-sites gewoon zijn. Xplore Group bood een antwoord op dat aspect van de consumerization van B2B. De ideale klantenbeleving staat daarbij centraal.
Client FOD Mobility

FOD Mobiliteit: vlot op weg

De FOD Mobiliteit gebruikt Adobe LiveCycle voor de verwerking en goedkeuring van aanvragen voor uitzonderlijk vervoer. Xplore Group implementeerde een oplossing op basis van Adobe-technologie voor de aanmaak van dynamische digitale formulieren in PDF.
Client Bpost bank

Webshop desktop, tablet en smartphone proof maken, piece of cake

Bpost bank wil nieuwe klanten aantrekken en een breder productportfolio aanbieden aan bestaande contacten. Om die doelstellingen te realiseren, maakt de bank gebruik van Adobe Campaign, een onderdeel van Adobe Marketing Cloud. Xplore Group realiseerde de implementatie.
Client Sporza

Xplore Group versterkt mobiele beleving met de sporza voetbalapp

Met de Sporza Voetbalapp kennen de fans als eerste de scores uit de nationale en internationale competities. Voetbalfans gebruiken de app om live wedstrijden te volgen.