INSPIRERENDE SAMENWERKINGEN & PROJECTEN

Caroline Biss

Van webshop-update naar een toekomstgerichte e-commerce-ervaring

Caroline Biss, een damesmodebedrijf met winkels verspreid over de Benelux, wilde haar digitale aanwezigheid versterken door een vernieuwing van hun webshop. De focus lag niet enkel op een technische upgrade, maar ook op een webdesign dat hun merkidentiteit optimaal weerspiegelt. Competence center Meteor hielp hen bij die uitdagingen.
Neuhaus

Digitalisering van gepersonaliseerde pralineselectie bij Neuhaus

Neuhaus wilde de charme en het plezier van pralines kiezen aan de toonbank vertalen naar een digitale omgeving. Met die uitdaging klopte het bedrijf aan bij compentence center FORWARD. Die gingen aan de slag en ontwikkelde de "Fill Your Own Box"-ervaring.
LensOnline

Optimale oogzorg dankzij digitale innovatie bij LensOnline

LensOnline stond voor de uitdaging om een complexe IT-architectuur te moderniseren en te integreren, zodat zowel de webshop als fysieke opticiens naadloos konden samenwerken. Competence center Meteor ging samen met hen aan de slag en ontwikkelde een volledig geïntegreerd e-commerceplatform.
Sioen

Sioen optimaliseert e-commerce met nieuwe webshops en efficiënte data management

De uitdaging van Sioen lag in het beheren van complexe productdata en het uitrollen van een efficiënte e-commercestrategie voor hun diverse submerken. Ze hadden nood aan een centrale oplossing voor databeheer, schaalbare webshops en een uniforme aanpak voor marketing en analyse. Competence centers Induxx, PHPro en Us gingen voor hen aan de slag.
Fluvius

Hoe Fluvius innovatie bracht in hun workflow met Odoo

Fluvius, de Belgische netbeheerder van elektriciteit en aardgas in alle gemeenten van het Vlaams Gewest, begon in 2021 aan een transformatieve reis door hun elektriciteitsdistributiecabines te vernieuwen, waardoor die voor het eerst op afstand bediend konden worden. Om dit proces te vereenvoudigen zette competence center Gumbys een geïntegreerd systeem op in Odoo om data uit drie systemen samen te brengen.
DELA

Hoe DELA data transformeerde naar betere inzichten en efficiëntie

DELA stond voor de uitdaging om verouderde CRM-systemen en versnipperde data te migreren naar een gecentraliseerd en gebruiksvriendelijk platform. Competence center Cloubis zorgde voor een naadloze migratie naar een gecentraliseerd systeem door de datakwaliteit te verhogen.
Client Neuhaus

Digitalisering van gepersonaliseerde pralineselectie bij Neuhaus

Neuhaus wilde de charme en het plezier van pralines kiezen aan de toonbank vertalen naar een digitale omgeving. Met die uitdaging klopte het bedrijf aan bij compentence center FORWARD. Die gingen aan de slag en ontwikkelde de "Fill Your Own Box"-ervaring.
Client LensOnline

Optimale oogzorg dankzij digitale innovatie bij LensOnline

LensOnline stond voor de uitdaging om een complexe IT-architectuur te moderniseren en te integreren, zodat zowel de webshop als fysieke opticiens naadloos konden samenwerken. Competence center Meteor ging samen met hen aan de slag en ontwikkelde een volledig geïntegreerd e-commerceplatform.
Client Sioen

Sioen optimaliseert e-commerce met nieuwe webshops en efficiënte data management

De uitdaging van Sioen lag in het beheren van complexe productdata en het uitrollen van een efficiënte e-commercestrategie voor hun diverse submerken. Ze hadden nood aan een centrale oplossing voor databeheer, schaalbare webshops en een uniforme aanpak voor marketing en analyse. Competence centers Induxx, PHPro en Us gingen voor hen aan de slag.
Client Fluvius

Hoe Fluvius innovatie bracht in hun workflow met Odoo

Fluvius, de Belgische netbeheerder van elektriciteit en aardgas in alle gemeenten van het Vlaams Gewest, begon in 2021 aan een transformatieve reis door hun elektriciteitsdistributiecabines te vernieuwen, waardoor die voor het eerst op afstand bediend konden worden. Om dit proces te vereenvoudigen zette competence center Gumbys een geïntegreerd systeem op in Odoo om data uit drie systemen samen te brengen.
Client DELA

Hoe DELA data transformeerde naar betere inzichten en efficiëntie

DELA stond voor de uitdaging om verouderde CRM-systemen en versnipperde data te migreren naar een gecentraliseerd en gebruiksvriendelijk platform. Competence center Cloubis zorgde voor een naadloze migratie naar een gecentraliseerd systeem door de datakwaliteit te verhogen.
Client Medi-Market

Een digitale transformatie voor een betere online apotheekbeleving

De uitdaging voor Medi-Market lag in het transformeren van een traditioneel fysieke apotheekervaring naar een intuïtieve en schaalbare digitale shopomgeving, om competitief te blijven en klantgericht te opereren in een snelgroeiende online markt. Competence center Elision ondersteunde hen bij deze digitale transformatie.