INSPIRERENDE SAMENWERKINGEN & PROJECTEN

Lunch Garden

Hoe AI Lunch Garden 12 dagen werk per jaar bespaart

Lunch Garden was op zoek naar een manier om hun klantfeedback efficiënt te verwerken via hun Net Promoter Score (NPS)-evaluaties. Competence centre FORWARD ontwikkelde een op maat gemaakte oplossing die gebruikmaakt van AI-technologie om zo sneller en efficiënter te kunnen werken.

HVAC-fabrikant innoveert met spraakbediening

Een vooraanstaande HVAC-fabrikant, bekend om zijn oplossingen voor verwarming, koeling en ventilatie, zocht een manier om de gebruikerservaring van hun klanten te verbeteren met behulp van spraakgestuurde technologie. Om deze visie tot leven te brengen, werkten ze samen met competence centre Cloudway om spraakopdrachten rechtstreeks in hun app te integreren.
Nessk (Hairsup)

Implementatie van Product Flow voor Nessk (Hairsup)

Om hun operationele processen te optimaliseren en schaalbaar te maken, besloot Nessk (Hairsup) te investeren in een geïntegreerde oplossing voor hun productinformatie en marktplaatsbeheer. Hiervoor koos het bedrijf voor Product Flow, een systeem dat zowel functioneert als een marketplace integrator en een product information management (PIM) systeem. Competence centre eWings stak de handen uit de mouwen en zorgde voor een naadloze implementatie.
BLOX

Optimalisatie van marketplace verkoop voor BLOX

BLOX wilde, na de lancering van hun eigen webshop, zijn verkoop versterken door te investeren in een Google Shopping-campagne en tegelijkertijd de aanwezigheid op verschillende online marktplaatsen uitbreiden. Competence centre eWings ging voor hen aan de slag.
bCheck

Slimme ketelmonitoring: proactief onderhoud en kostenbesparing voor vastgoedbeheer

bCheck richt zich op het verbeteren van de prestaties van ketels. Hun missie is gericht op het voorspellen van storingen en het minimaliseren van onderhouds- en vervangingskosten. Samen met competence centre Infofarm heeft bCheck een cruciale stap gezet in het realiseren van hun doelen.
Flexsoft

Innovatie in de juridische sector met geautomatiseerde AI-urenregistratie

Flexsoft was op zoek naar een manier om hun urenregistratie te automatiseren. Samen met competence centre InfoFarm leidde dit tot de creatie van Lexor, een revolutionaire softwaretool die de urenregistratie van advocaten automatiseert en optimaliseert.

HVAC-fabrikant innoveert met spraakbediening

Een vooraanstaande HVAC-fabrikant, bekend om zijn oplossingen voor verwarming, koeling en ventilatie, zocht een manier om de gebruikerservaring van hun klanten te verbeteren met behulp van spraakgestuurde technologie. Om deze visie tot leven te brengen, werkten ze samen met competence centre Cloudway om spraakopdrachten rechtstreeks in hun app te integreren.
Client Nessk (Hairsup)

Implementatie van Product Flow voor Nessk (Hairsup)

Om hun operationele processen te optimaliseren en schaalbaar te maken, besloot Nessk (Hairsup) te investeren in een geïntegreerde oplossing voor hun productinformatie en marktplaatsbeheer. Hiervoor koos het bedrijf voor Product Flow, een systeem dat zowel functioneert als een marketplace integrator en een product information management (PIM) systeem. Competence centre eWings stak de handen uit de mouwen en zorgde voor een naadloze implementatie.
Client BLOX

Optimalisatie van marketplace verkoop voor BLOX

BLOX wilde, na de lancering van hun eigen webshop, zijn verkoop versterken door te investeren in een Google Shopping-campagne en tegelijkertijd de aanwezigheid op verschillende online marktplaatsen uitbreiden. Competence centre eWings ging voor hen aan de slag.
Client bCheck

Slimme ketelmonitoring: proactief onderhoud en kostenbesparing voor vastgoedbeheer

bCheck richt zich op het verbeteren van de prestaties van ketels. Hun missie is gericht op het voorspellen van storingen en het minimaliseren van onderhouds- en vervangingskosten. Samen met competence centre Infofarm heeft bCheck een cruciale stap gezet in het realiseren van hun doelen.
Client Flexsoft

Innovatie in de juridische sector met geautomatiseerde AI-urenregistratie

Flexsoft was op zoek naar een manier om hun urenregistratie te automatiseren. Samen met competence centre InfoFarm leidde dit tot de creatie van Lexor, een revolutionaire softwaretool die de urenregistratie van advocaten automatiseert en optimaliseert.
Client Aquafin

Innovatie in waterbeheer met geavanceerde platform engineering

Met meer dan 30 jaar ervaring in on-premise IT-systemen heeft Aquafin recentelijk de mogelijkheden van de cloud omarmd om de operationele efficiëntie en schaalbaarheid te verbeteren. Samen met competence centre Gluo startten ze aan een belangrijke cloudtransformatie.