INSPIRERENDE SAMENWERKINGEN & PROJECTEN

DELA

Hoe DELA data transformeerde naar betere inzichten en efficiëntie

DELA stond voor de uitdaging om verouderde CRM-systemen en versnipperde data te migreren naar een gecentraliseerd en gebruiksvriendelijk platform. Competence center Cloubis zorgde voor een naadloze migratie naar een gecentraliseerd systeem door de datakwaliteit te verhogen.
Medi-Market

Een digitale transformatie voor een betere online apotheekbeleving

De uitdaging voor Medi-Market lag in het transformeren van een traditioneel fysieke apotheekervaring naar een intuïtieve en schaalbare digitale shopomgeving, om competitief te blijven en klantgericht te opereren in een snelgroeiende online markt. Competence center Elision ondersteunde hen bij deze digitale transformatie.
Toyota Motor Europe (TME)

Freight Tracking System: een strategische innovatie voor Toyota Motor Europe (TME)

Toyota Motor Europe had nood aan een centrale, realtime-oplossing om hun just-in-time-logistieke processen te optimaliseren en stilstand door verstoringen efficiënt te voorkomen. Competence center Refleqt ontwikkelde een innovatief Freight Tracking System (FTS) dat de data van meer dan duizend routes en bijna een miljoen productieonderdelen per maand centraliseert.
Lunch Garden

Hoe AI Lunch Garden 12 dagen werk per jaar bespaart

Lunch Garden was op zoek naar een manier om hun klantfeedback efficiënt te verwerken via hun Net Promoter Score (NPS)-evaluaties. Competence centre FORWARD ontwikkelde een op maat gemaakte oplossing die gebruikmaakt van AI-technologie om zo sneller en efficiënter te kunnen werken.

HVAC-fabrikant innoveert met spraakbediening

Een vooraanstaande HVAC-fabrikant, bekend om zijn oplossingen voor verwarming, koeling en ventilatie, zocht een manier om de gebruikerservaring van hun klanten te verbeteren met behulp van spraakgestuurde technologie. Om deze visie tot leven te brengen, werkten ze samen met competence centre Cloudway om spraakopdrachten rechtstreeks in hun app te integreren.
Nessk (Hairsup)

Implementatie van Product Flow voor Nessk (Hairsup)

Om hun operationele processen te optimaliseren en schaalbaar te maken, besloot Nessk (Hairsup) te investeren in een geïntegreerde oplossing voor hun productinformatie en marktplaatsbeheer. Hiervoor koos het bedrijf voor Product Flow, een systeem dat zowel functioneert als een marketplace integrator en een product information management (PIM) systeem. Competence centre eWings stak de handen uit de mouwen en zorgde voor een naadloze implementatie.
Client Medi-Market

Een digitale transformatie voor een betere online apotheekbeleving

De uitdaging voor Medi-Market lag in het transformeren van een traditioneel fysieke apotheekervaring naar een intuïtieve en schaalbare digitale shopomgeving, om competitief te blijven en klantgericht te opereren in een snelgroeiende online markt. Competence center Elision ondersteunde hen bij deze digitale transformatie.
Client Toyota Motor Europe (TME)

Freight Tracking System: een strategische innovatie voor Toyota Motor Europe (TME)

Toyota Motor Europe had nood aan een centrale, realtime-oplossing om hun just-in-time-logistieke processen te optimaliseren en stilstand door verstoringen efficiënt te voorkomen. Competence center Refleqt ontwikkelde een innovatief Freight Tracking System (FTS) dat de data van meer dan duizend routes en bijna een miljoen productieonderdelen per maand centraliseert.
Client Lunch Garden

Hoe AI Lunch Garden 12 dagen werk per jaar bespaart

Lunch Garden was op zoek naar een manier om hun klantfeedback efficiënt te verwerken via hun Net Promoter Score (NPS)-evaluaties. Competence centre FORWARD ontwikkelde een op maat gemaakte oplossing die gebruikmaakt van AI-technologie om zo sneller en efficiënter te kunnen werken.

HVAC-fabrikant innoveert met spraakbediening

Een vooraanstaande HVAC-fabrikant, bekend om zijn oplossingen voor verwarming, koeling en ventilatie, zocht een manier om de gebruikerservaring van hun klanten te verbeteren met behulp van spraakgestuurde technologie. Om deze visie tot leven te brengen, werkten ze samen met competence centre Cloudway om spraakopdrachten rechtstreeks in hun app te integreren.
Client Nessk (Hairsup)

Implementatie van Product Flow voor Nessk (Hairsup)

Om hun operationele processen te optimaliseren en schaalbaar te maken, besloot Nessk (Hairsup) te investeren in een geïntegreerde oplossing voor hun productinformatie en marktplaatsbeheer. Hiervoor koos het bedrijf voor Product Flow, een systeem dat zowel functioneert als een marketplace integrator en een product information management (PIM) systeem. Competence centre eWings stak de handen uit de mouwen en zorgde voor een naadloze implementatie.
Client BLOX

Optimalisatie van marketplace verkoop voor BLOX

BLOX wilde, na de lancering van hun eigen webshop, zijn verkoop versterken door te investeren in een Google Shopping-campagne en tegelijkertijd de aanwezigheid op verschillende online marktplaatsen uitbreiden. Competence centre eWings ging voor hen aan de slag.